لوله پلیکا_تولید لوله پلیکا


لوله پلیکا چیست؟
لوله پلیکا همان لوله U-PVC است که در واقع اولین تولید کننده این نوع لوله پلیکا نام داشت و در ایران هم به همین نام شناخته شده است و بین مردم نام لوله پلیکا را برای لوله های U-PVC خاکستری رنگ استفاده می‌کنند. به همین دلیل این نام بر روی این نوع لوله های پلیمری باقی مانده است.
لوله های پلیکا تمامی خواص مواد U-PVC  را دارند، عمر طولانی داشته و به سختی صدمه می بینند. این نوع لوله ها زنگ نمی زنند، پوسیده نمی شوند به همین دلیل در سیستم های آبی، سیم کشی زیر زمینی و خطوط فاضلاب کاربردهای بسیار فراوانی دارند.
مدت زیادی است که U-PVC به عنوان ماده رشد یافته مورد توجه قرار گرفته به رغم همه محدودیت های گوناگون در استفاده از آن وجود دارد، آینده ای همراه با رشد اقتصادی برای آن پیش بینی می شود. همچنین به دلیل این که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند احتمال ترکیدگی آن ها بسیار پایین می باشد.
موارد مصرف و کاربرد های لوله های پلیکا پی وی سی :
لوله های پلیکا جزو پر کاربرد ترین نوع لوله های پلیمری مصرفی در جهان می باشند. به علت خاصیت بهداشتی بودن و سطح صیقلی داخل آن، قیمت مناسب، بارگیری آسان، حمل و نقل و اجراو نصب ساده آن بسیار محبوب و پر طرف دار می باشند. از جمله کاربرد های لوله پلیکا میتوان به موارد زیر اشاره نمود :
1.     سیستم آبرسانی و فاضلاب ساختمان ها و سازه ها
2.     سیتم تهویه و بخش برودتی ساختمان و بنا ها
3.     در بخش صنعت و شهر سازی
4.     انتقال فاضلاب شرکت های صنعتی
5.     حمایت وعایق سیتم های برقی و مخابراتی
مزایای لوله پلیکا یا لوله پی وی سی :

·        مقاومت در برابر خوردگی
·        مقاومت شیمیایی
·        انعطاف پذیری
·        مقاومت نسبت به وزن، سبک بودن
·        نسوز بودن 
·        مقاومت در برابر ضربه 
·      بی تاثیر در کیفیت آب
·        لوله پلیکا عایق حرارتی
فروش و قیمت لوله پلیکا در انواع معمولی، نیمه قوی، فشار قوی :
فروش کلیه لوله و اتصالات پلیکا جهت کلیه مصارف اعم از ساختمانی، صنعتی و کشاورزی در انواع لوله پلیکا معمولی  لوله پلیکا آبرسانی، لوله پلیکا جهت کابل برق، لوله پلیکا فاضلابی و موارد مشابه از این دست لوله های پلیکا هما ن طور که گفته شده دارای موارد مصرف متعدد می باشند. لذا جهت نوع وزن، ضخامت و ساختار مواد لوله های پلیکا پیشنهاد می شود قبل از خرید و دریافت قیمت موارد ذکر شده را حتما لحاظ قرار دهید تا مناسب ترین قیمت را دریافت نمایید. جهت خرید لوله های پلیکا در اقطار ۲۰ الی ۴۰۰ میلیمتر با کارشناسان پایپ ایران در ارتباط باشید.
موارد مصرف و فروش لوله های پلیکا در مجموعه پایپ ایران به شرح زیر می باشد:
·        لوله پلیکا نیمه قوی
·        لوله پلیکا برقی
·        لوله پلیکا کشاورزی
·        لوله پلیکا هواکشی
کارشناسان فروش لوله پلیکا پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله پلیکا برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله پلیکا و استعلام قیمت لوله پلیکا با ما تماس حاصل فرمایید.
مناسب ترین قیمت را از پایپ ایران بخواهید.
تلفن های تماس:
09128405915
021-66483199