لوله پلیکا_خط تولید لوله پلیکا


خط تولید لوله پلیکا:
لوله پلیکا به عنوان بخش مهمی از مصالح ساختمانی شیمیایی، با عملکرد عالی، بهداشتی، حفاظت از محیط زیست، مصرف کم برای اکثر کاربران به طور گسترده پذیرفته شده است. عمدتا لوله زهکش پی وی سی، لوله های آب پلیکا، لوله کامپوزیت آلومینیوم پلاستیک، لوله پلی اتیلن آبرسانی (PE) از جمله پر مصرف ترین لوله های موجود در صنعت لوله می باشند. خط تولید لوله پلیکا شامل سیستم کنترل، اکسترودر، سیستم خنک کننده، دستگاه کشش، دستگاه برش سیاره ای و استکر می باشد. هر خط تولید لوله دارای دو دستگاه اکسترودر است که یکی از اکسترودر های اصلی آن دارای برش انتقال قوی و پیچ با راندمان بالا، دیگری اکسترودر کوچک تر برای خط علامت اکستروژن است.
لوله های پلیکا به اندازه 16 میلیمتر و 630 میلیمتر با استفاده از اکسترودر ساخته می شوند. پلاستیک پی وی سی از طریق اکسترودر ساقه دو پیچ (پیچ دوقلو مخروطی) یا یک اکسترودر دو پیچ موازی مسیریابی می شود. قالب ریزی ضخامت دیواره شلنگ پی وی سی را تعیین می کند. قطر لوله توسط اکسترودر لوله پلیکا ساخته شده است (استاندارد قطر آن نیم نیم تا بیست و چهار اینچ است). سرعت تولید اکسترودر لوله استاندارد پلیکا حدود بیست متر در دقیقه است. شلنگ پی وی سی از طریق پمپ خلاء کار می کند. یک دستگاه برش حلقه در انتهای خط مونتاژ استفاده می شود تا لوله پلیکا را به بخش هایی از لوله های منفرد تقسیم کند. لوله های منفرد خنک و ریخته می شوند. پس از بازرسی، لوله های پلیکا تکمیل شده برای بازرسی نهایی، بر چسب زدن و سپس حمل به انبار ارسال می شوند.
برای کسب اطلاعات بیشر در خصوص لوله پلیکا می توانید به سایت لوله پلیکا پایپ ایران مراجعه نمایید، همچنین جهت سفارش و تولید لوله پلیکا می توانید با کارشناسان پایپ ایران از طریق شماره های 09128405915 و 02166483199 تماس بگیرید.